Bekijk onsassortimentMenu

Gigantisch voordeel op mobiel

Klantenservice

Vragen over een product

Zijn alle prijzen inclusief BTW?

Alle prijzen op onze webshop zijn INCLUSIEF btw. ...

Wat is het verschil tussen A+ Kwaliteit en de gewone schermen?

Helaas zijn er geen originele Apple schermen te verkrijgen. De iPhone schermen zijn wel in verschillende kwaliteiten te verkrijgen. Onze A+ schermen lijken het meest op origineel, met deze schermen merk je gegarandeerd geen verschil vergeleken met je oude originele scherm. Onze gewone schermen zijn ...

Wanneer is het een origineel onderdeel?

Wanneer het om een origineel onderdeel gaat, staat dit in de titel van het product aangegeven. Bij de specifieke kenmerken van het product staan dan ook de merknaam aangegeven, en geen huismerk. ...

Ik heb mijn screen protector eraf gehaald. Kan ik mijn scherm nu nog terugsturen?

Dat hangt ervan af of jouw scherm binnen de garantie valt. Wanneer een scherm na een aantal dagen niet goed blijkt te werken, mag je hem altijd terugsturen! Wanneer je zelf het verkeerde scherm hebt besteld, of je hebt het scherm toch niet meer nodig dan dient de screen protector er altijd op te zit ...

Mijn artikel is kapot gegaan, wat moet ik doen?

Als jouw product kapot is gegaan, dan kan je contact met ons opnemen voor de verdere procedure. Je kan hiervoor contact opnemen met: 088 - 11 86 464 of klantenservice@phonegigant.nl. ...

Hoe zoek ik een artikel?

Het gemakkelijkst is om het artikel te zoeken via de zoekbalk aan de rechter bovenkant. Zodra je begint te typen worden automatisch gerelateerde producten gezocht. Vervolgens kan je doorklikken naar het betreffende product.Je kan ook artikelen zoeken via 'ons assortiment' bovenin het scherm. Je kan ...

Heb ik garantie op mijn producten?

Voor alle artikelen die je bij PhoneGigant.nl koopt geldt de wettelijke garantie vanaf de aankoop. Als je het artikel normaal gebruikt hebt, dient het naar behoren te functioneren. Indien dit niet het geval is neem dan z.s.m. contact met ons op, schade die hierna door eigen toedoen ontstaat zorgt ...

Waarom kan ik een product niet toevoegen aan mijn winkelmandje?

Sommige producten zijn langere tijd niet leverbaar waarvan de verwachte leverdatum onbekend is. Om deze reden hebben we de knop om ze toe te voegen aan het winkelmandje weggehaald. Houd de site in de gaten, we doen ons best om de producten op voorraad te hebben. ...

Chatten?
Wat zoek je?
Sluiten
Welk toestel?