Bekijk onsassortimentMenu

Gigantisch voordeel op mobiel

Klantenservice

Vragen over de bestelling

Wat moet ik doen als ik een verkeerd artikel heb ontvangen?

Bestellingen worden bij PhoneGigant.nl met de grootste zorg verwerkt. In een specifiek geval kan er iets fout gaan. In dat geval kan je contact met ons opnemen via: 088 - 11 86 464 of klantenservice@phonegigant.nl ...

Ik heb mijn bestelling beschadigd ontvangen, wat moet ik doen?

Als je een artikel beschadigd hebt ontvangen kan je het beste contact met ons opnemen per mail: klantenservice@phonegigant.nl. Je dient de volgende zaken te vermelden in deze e-mail:FactuurnummerArtikelnummer / productnaamBeschrijving van de beschadigingEen foto van de beschadigingJouw contact ...

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Wanneer je een bestelling wilt annuleren dien je z.s.m. contact op te nemen met onze klantenservice. Wanneer de order nog niet verwerkt is kunnen wij het nog annuleren. Neem contact op met: 088 - 11 86 464 of klantenservice@phonegigant.nl. ...

Waarom heb ik geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen?

Misschien is de e-mail in het postvak ongewenste mail terecht gekomen.Wanneer ook hier geen bevestigingsmail te vinden is, dan kan een typefoutje tijdens het invoeren van het e-mailadres ook nog een verklaring zijn.Als je een account heeft aangemaakt dan kan je checken of jouw mailadres klopt doo ...

Hoe kan ik een kortingscode inwisselen?

Plaats eerst artikelen in het winkelmandje.Bekijk jouw winkelmandje.Klik op de tekst 'Heb je een kortingscode? Klik dan hier.'Nu kan je de kortingscode invullen.Klik op 'Verzilveren'.  ...

Hoe plaats ik een bestelling?

Je kan bij PhoneGigant eenvoudig een product bestellen.Stap 1: Kies het product dat je wilt bestellen en klik op de bestelknop.Stap 2: Vervolgens kan je kiezen om verder te winkelen of om naar jouw winkelmandje te gaan. Kies winkelmandje.Stap 3: Controleer jouw bestelling en klik vervolgens op ...

Wat is de status van mijn bestelling?

De actuele status van een bestelling kan je eenvoudig volgen door in te loggen op jouw account. Ook blijf je automatisch per e-mail op de hoogte van jouw bestelling. Als je ook wilt weten wat de status van de bestelling is als deze ons pand verlaat, dan kan je kiezen voor verzending met track en tra ...

Chatten?
Wat zoek je?
Sluiten
Welk toestel?